صدفصدف، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

صدف طلایی

بدون عنوان

1390/4/7 20:44
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

صدف جانقلب

 

وقتی از بازیهایی که باهات میکردم متوجه شدم که استعداد شگفت انگیزی داری تمام توانم رو برای بالا بردن این استعداد بکار گرفتم ،بن بن بن که با هم کار کردیم علی رغم اینکه خیلی زود شروع کردیم ولی تا الان بن بن بن ٣رو هم به پایان رسوندیم  و میتونی تمام کلمات بن بن بن رو هر جا که ببینی بخونی،حتی میتونی با گوشی چند تا اسم رو کامل بنویسی و این واقعا شگفت انگیزه و یا دفترچه مهد تو باز میکنی و میدونی در هر صفحه چه شعری نوشته شده انگار کاملا میتونی بخونی،تا ١٠٠رو کامل میشماری و...

خلاصه حسابی باهوشی عزیزمماچ

تا اینکه با موسسه نابغه های کوچک آسمانی آشنا شدم ،لبخندبا تمام سختیهایی که داشت در کلاسها شرکت کردم و تا الان که حدود ٢٥روز از برنامه ها و تمریناتمون میگذره خیلی خوشحالم،تا الان در بازیهای حافظه بسیار فعالی،چون تونستم بهت کمک کنم تا به قول استادمون نیمکره راست مغزت تا قبل از ٦سالگی فعال بشه و بتونی در آینده  از تمام استعدادهات استفاده بکنی.این دوره ها شامل همه چیز میشه:ریاضی،خواندن،بازیهای حافظه،بازیهای تخیلی،نوشتنی،موسیقی،کاردستی،ورزش،...


دوست دارم نابغه کوچولوی منقلبماچچشمک



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان
8 تیر 90 2:42
سلام وبلاگ زیبایی دارین دوست داشتین تشریف بیارین وبلاگم تولدمه
مدرسه مامان ها
8 تیر 90 18:10
سلام مامان مهربون خدا فرزند نابغه و پاک و نازتون رو بهتون ببخشه مدرسه ی مامان ها منتظر نظرای مامانای مهربونی مثل شماست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به صدف طلایی می باشد